WEKO3
-
RootNode
アイテム
高大接続教育を見据えた主体的な学びを促す管理会計的教育の可能性
https://doi.org/10.15097/00002515
https://doi.org/10.15097/00002515aad3cb5b-5669-42d6-b05b-5f404548cff3
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | [ELS]紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-10-25 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | 高大接続教育を見据えた主体的な学びを促す管理会計的教育の可能性 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | An Educational Possibility Owing to the Management Accounting ——Motivating the Active Learning——\nfrom the Viewpoint of Connective Education between\nHigh Schools and Universitie | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
言語 | ||||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||
ID登録 | ||||||||||||||
ID登録 | 10.15097/00002515 | |||||||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||||||
収録物識別子 | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||||
収録物識別子 | AN00112500 | |||||||||||||
ページ属性 | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
内容記述 | P | |||||||||||||
著者名 |
玉繁, 克明
× 玉繁, 克明
× 陳, 豊隆
|
|||||||||||||
著者名(英) |
Tamashige, Katsuaki
× Tamashige, Katsuaki
× Chin, Horyu
|
|||||||||||||
記事種別(日) | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
内容記述 | 論文 | |||||||||||||
記事種別(英) | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
内容記述 | Article | |||||||||||||
出版者 | ||||||||||||||
出版者 | 広島修道大学ひろしま未来協創センター | |||||||||||||
書誌情報 | 巻 58, 号 1, p. 133-156, 発行日 2017-09-30 |
Share
Cite as
玉繁, 克明, 陳, 豊隆, 2017, An Educational Possibility Owing to the Management Accounting ——Motivating the Active Learning—— from the Viewpoint of Connective Education between High Schools and Universitie: 広島修道大学ひろしま未来協創センター, 133–156 p.
Loading...