WEKO3
-
RootNode
アイテム
Portraying Students with "Intercultural Competence Can-Do" Survey Results: Implications for International Understanding Curriculum
https://doi.org/10.15097/00003016
https://doi.org/10.15097/00003016cc902154-e240-481a-8f1b-79e5d58a17f2
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | [ELS]紀要論文 / Departmental Bulletin Paper_04(1) | |||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2021-02-28 | |||||||||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||||||||
タイトル | 異文化間能力Can-Doによる学生の意識調査──国際教育カリキュラム検証への示唆── | |||||||||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||||||||
タイトル | Portraying Students with "Intercultural Competence Can-Do" Survey Results: Implications for International Understanding Curriculum | |||||||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||||||
言語 | ||||||||||||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||||||||||
ID登録 | ||||||||||||||||||||||
ID登録 | 10.15097/00003016 | |||||||||||||||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||||||||||||||
収録物識別子 | ||||||||||||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||||||||||||
収録物識別子 | AA12351609 | |||||||||||||||||||||
ページ属性 | ||||||||||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||||||||||
内容記述 | P | |||||||||||||||||||||
著者 |
竹井, 光子
× 竹井, 光子
× 矢田部, 順二
× 佐渡, 紀子
× 隅田, 姿
|
|||||||||||||||||||||
著者名(英) |
Takei, Mitsuko
× Takei, Mitsuko
× Yatabe, Junji
× Sado, Noriko
× Sumida, Sugata
|
|||||||||||||||||||||
出版者 | ||||||||||||||||||||||
出版者 | 広島修道大学ひろしま未来協創センター | |||||||||||||||||||||
記事種別(日) | ||||||||||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||||||||||
内容記述 | 論文 | |||||||||||||||||||||
記事種別(英) | ||||||||||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||||||||||
内容記述 | Article | |||||||||||||||||||||
書誌情報 |
広島修大論集 en : Studies in The Humanities and Sciences 巻 61, 号 2, p. 35-51, 発行日 2021-02-28 |
|||||||||||||||||||||
ISSN | ||||||||||||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||||||||||||
収録物識別子 | 18831400 |
Share
Cite as
竹井, 光子, 矢田部, 順二, 佐渡, 紀子, 隅田, 姿, 2021, Portraying Students with "Intercultural Competence Can-Do" Survey Results: Implications for International Understanding Curriculum: 広島修道大学ひろしま未来協創センター, 35–51 p.
Loading...