ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 論集
  2. 広島修大論集
  3. 42巻2号

コミュニケーション能力の育成を目指した英語指導 : ティーム・ティーチングの視点から

https://shudo-u.repo.nii.ac.jp/records/937
https://shudo-u.repo.nii.ac.jp/records/937
747d788e-b4e9-46bd-9446-788e95458560
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00004138745.pdf KJ00004138745 (884.0 kB)
Item type 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2002-02-28
タイトル
タイトル コミュニケーション能力の育成を目指した英語指導 : ティーム・ティーチングの視点から
タイトル
タイトル Fostering Communicative Competence in English Language Teaching : From a Team-Teaching Perspective
言語 en
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ページ属性
内容記述タイプ Other
内容記述 P(論文)
記事種別(日)
論文
記事種別(英)
en
Article
論文名よみ
その他のタイトル コミュニケーション ノウリョク ノ イクセイ オ メザシタ エイゴ シドウ
著者名(日) 田地野, 彰

× 田地野, 彰

田地野, 彰

ja-Kana タジノ, アキラ

Search repository
著者名よみ タジノ , アキラ

× タジノ , アキラ

タジノ , アキラ

Search repository
著者名(英) Tajino , Akira

× Tajino , Akira

en Tajino , Akira

Search repository
著者所属(日)
広島修道大学
出版者
出版者 広島修道大学人文学会
抄録(英)
内容記述タイプ Other
内容記述 Fostering learner communicative competence has become a major objective of English language education in Japan. From a team-teaching perspective, this paper discusses ways in which this objective can be better achieved. It argues that team-teaching should be reformulated so as to promote interaction and authentic communication, and realize an input-and output-rich environment in the classroom. It also demonstrates that a re-interpretation of the nature of ALTs could shed light on a new aspect of their role in what I have called 'content-based team-teaching'.
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00212913
書誌情報 広島修大論集. 人文編

巻 42, 号 2, p. 1-19, 発行日 2002-02-28
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-07-25 10:19:04.623606
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

田地野, 彰, 2002, Fostering Communicative Competence in English Language Teaching : From a Team-Teaching Perspective: 広島修道大学人文学会, 1–19 p.

Loading...

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3